My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, February 22, 2011

Maaf LT diterima


alkisah nya aku
telah mendapat sms dari papan
mengatakan dia bz memancing dan dia bawu topup
dia plak ckp...nak col petang sikit so aku..pun
menunggu dengan sabar ...
setelah jelaskan semua....
aku tetap mengatakan yang kwn dia yang
cuba mendamaikan kami adalah die hard fan...
sebab cara dia..ade persamaan ....
tapi takpelah..janji aku dah bgtaw kan ituje
isu die satu je....xsuke id klon....
aku takdelah rajin nak mengfwd...
or nk mengata sape3
'' awak hargai lah die hard fans ahaks ~ "
teringin gak nak ade die hard fans....
semua die tahu.pasal aku????
mesti...so sweet =)


......tutup yang pasti....
tengs kat kwn dia jugak........





..end....



...tentang sesuatu...




yes! aku pemerhati dalam diam
aku pembunuh dalam diam
aku racun dalam madu bunga...??
uiks ade kene mengenakah.........hhehehe
kalau berani bercakap pernah terjah lah aku
utara kan....rase tak perlu nak berkias....
kesian dah aku tengok.....lalat3 berbunyik...
bagi aku...diam tak bererti aku kalah
sebab sabar itu separuh dari iman....
kadang aku nasihat org
sebab aku ade pengalaman...
kadang aku nasihat org..
supaya aku ingatkan diri aku juga...
kowang pun mcm tuh ke???





notakakikudibibirmu


biar muke tak comel or tak cun
janji mulut jangan bau macm longkang
jangan pointing others when u are not perfect enough
cuz...people do mistake....

..


sesungguhnya...
yang baik itu datang dariNYA
yang jelik tuh datang dari aku...










Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM