My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, February 19, 2011

Muhasabah cinta





lirik ni menyentuh kalbu LT

Munsyid : EdCoustic
http://liriknasyid.com

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Reff. :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

Back to Reff.


Pengirim : DaNgKy


pagi lagi LT dapat sms dari p...
rase mcm kitaorg dah baek malam tadi...
tapi bila dapat p** tuh rase mcm ditertawakan
diri ini...hurmm ya ALLAH kenapa kau gerak kan hati ini
aku ingat pagi2 nih nk ckp dekat org yang aku
dah baek balik dgn teman ketawa aku tuh...
tapi lepas beberapa saat aku dapat SMS dari dia
pelik tapi benar...seolah mcm ape yg ade dalm fikiran nih
di hantar dalam talian separuh sedar je....
yer aku gembira....hurmm gembira sbb
mcm ajaib....hurmmm lepas dpt p** tuh
suka jadi duka....dah lah aku taknak amik tahu
cukup cukup....kalau nak ...dia happy ...
amik bahgiakan dia....sememang nya aku tak layak
dan aku sedar aku siapa....air mata menitik...di keyboard..
kenapa aku sedey...????...ya ALLAH aku tak mengerti...
mungkin ade kekhilafan aku yang tidak kusedar...
malam tadi 1st time dia dgr suare aku...
mungkin kali terakhir...juga...
komen : P seorg yg matang dalam berbicara...


....jujur lah walaupun sesaat ......


awak ramai teman....
hilang satu ..sepuluh teman akan datang ke arah awk..
jaga diri elok2..sy pun harap awk happy ..


assalamualaikum..








nih video klip..
lagu jendela hati...
ia menceritakan tentang aku
keinginan aku....






lirik

Jendela Hati

Album : Cinta dan Harapan
Munsyid : Firdaus
http://liriknasyid.com


Aku ingin hidup secerah mentari pagi
Yang menyinari di taman hatiku
Aku ingin seriang kicauan burung
Yang terdengar di jendela kehidupan

Aku ingin segala-galanya damai
Penuh mesra membuahkan ceria
Aku ingin menghapus duka dan lara
Melerai rindu di dalam dada

Sedamai pantai yang memutih
Sebersih titisan embun pagi
Dan ukhuwah ini pasti berputik
Menghiasi taman kasih yang harmoni

Seharum wangian kasturi
Seindah ceria pelangi
Segalanya kan bermula di sini (2x)

Lagu : Isman Nadim
Lirik : Pahrol Md. Juoi


update : harini adek aku kecewe dgn dak sekolah dia
ade yang kantoi video seks dlm hp....dia melahirkan rasa tak boleh terima
sebab mereka budak kelas dia...ALHAMDULILLAH adek aku menegak kan kebenaran yang dia tak mcm budak kelas dia depan kwn lelaki dia..zaman semua bebas...
..zaman aku takde hp canggih zaman sekarang...setiap org mempunya kisah silam...tapi sejauh mana kesilapan yg prnah kita buatsemua adalah urusan kita dan maha pencipta ...sesungguh nya pintu taubat masih terbuka...aku pun pernh buat salah..tapi untuk mengadaikan '' maruah keluarga''...adalah sesuatu yang tak wajar aku lakukan.........




sile refer -------->klik do you want BED me or WED me



Ya Allah
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya PadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu…

Ya Muhaimin…
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu…

Ya Rabbana…
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu…amin.....


amin..




notakakikudibibirmu

.

mungkin bila diri ini telah mati ..
mungkin mereka akan
berhenti menyakiti......
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM