My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, March 2, 2011

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??


nak join??
KLIK header
abg BEN..


5/7/10 -recall balik post tentang kesayuan
aku terhadap kematian seorang blogger ...

takziah pada keluarga blogger
Boestanual Hisham Sheikh Othman, 35,
http://unrestmind57.blogspot.com/
moga roh nya dicucuri rahmat....sedehjer bace tentang kesah die...


sumber : Harian Metro

Menurut berita tersebut, arwah Hisham atau nama sebenarnya Boestanual Hisham Sheikh Othman ni baru genap sebulan mendirikan rumah tangga. Arwah telah meninggal di tempat kejadian di Kilometer 4, Jalan Sungai Choh ke Bukit Beruntung, selepas kereta dipandunya bertembung sebuah Proton Waja, kira-kira jam 2.45 petang semalam.

Arwah dikatakan gagal mengawal kenderaanya di selekoh tajam akibat hujan lebat pada masa itu dan telah melanggar Proton Waja tersebut yang datang dari arah bertentangan. Jenazah dimandikan dan dikafankan di Surau Abu Bakar Ali Bashah, Taman Bunga Raya, kira-kira jam 8.30 malam tadi sebelum dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Bukit Beruntung, sejam kemudian.

Berita penuh : http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Barunikahmatiberdarah/Article

(artikel dah diremove )

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Boestanual Hisham Sheikh Othman

buat teman :

  • berhati2 dalam memandu ingat orang yang tersayang....don't drink n drive...switch off ur hp...(takde mengena dengan penyebab diatas )
  • sesungguhnya ajal maut jodoh pertemuan semua di tanganNYA...
sumber lain
blogger lain : http://www.cikgudahlia.com

Berikan satu cerita yang menginsafkan korang tentang kematian yang boleh dikongsikan bersama pembaca blog korang dan juga pembaca baru .. ( DONE )

entry aku ringkas..:) sekadar penghargaan pada blogger yang pernah menyemarak kan...
dunia blogger...berkongsi...pendapat.....setiap blog ada cerita,ada identiti terpulang pada blogger itu sendiri mengapa mewujudkan blog tersebut....aku menjadi diri aku...
ikhlas kan diri....kadang2 ade keikhlafan kata......kita hanya manusia biasa..yang pasti kita bukan MAKSUM tak lari dari membuat kesilapan....dan mengalah tak beerti kita kalah...dan menang diatas kesedihan orang lain ..dia bukan lah benar2 menang..yang pasti jodoh ,ajal dan pertemuan di tanganNYA... hargai lah org yang tersayang selagi nafas ini masih milik kita selagi mereka masih bernyawa......






mari sedekah AL FATIHAH pada beliau..
semoga roh nya dicucuri rahmat dariNYA..amin..






AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??






:: kadang tertanya jugak
bila gadis sudah tiada didunia..
ape akan jadi dgn BLOG gadis....
mesti kowang pernah terfikir kan??? ::


sooner or later ???

update : berjaya masuk dalam'' segmen aku giler trafik TERBUKA
ben'' TENGS terima kaseh :) blogger yang sudi datang TERJAH gadis:)


notakakikudibibirmu :


janganlah KAU palingkan hatiku ...tetapkan imanKU....
aq tak perfect......aq hanya insan biase...
.yang mencari kekuatan hati....
namun hati ini xpernah melupakn kalimahMU....ajaranMU....
'' air mata bergenang tatkala membaca warisanMU pada hambamu yang hina ini "
aku leka dan alpa.......
hati ini milikMU...hanya diriMU yang MAHA MENGETAHUI...
segala yang tersirat dan tersurat ......
sekadar renungan.....diri sendiri...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM