My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA




suke masuk segmen panas.....
jum masukk jum KLIK..



SEGMEN CARI GADUH : LELAKI vs PEREMPUAN

Yeargh.. best gak kan segmen begini... Semalam dah buat satu.. ramai join.. Tapi perempuan la ramai.. Lelaki mana ?? Lelaki bzzz .. Ok ok.. kita tengok ari ni lak .. apakah lelaki masih lagi bz ??

Segmen hari ni berkisarkan soal CINTA .. amacam ? Hehehe... Berminat ? Yearghh... JIka berminat , cam biasa ... sila buat satu entri khas ...

Jika anda blogger PEREMPUAN maka inilah soalannya

ok abang BA....LT JOIN lagik...


BA : LELAKI pilihan anda ?

Lelaki pilihan untuk ape nih abg BA ….

Untuk dibuat suami….mestilah yang sedap mata memandang.di mata LT…

…,bertangungjawab….sekufu...

( penting nih )

Boleh jadi imam LT…yang penting ….kearah cintaNYA….

Hari2 mahu tengok…..kan….kan…..

Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?

Tak perlu….kot…..Seksi…bagi lelaki adalah cara pembawakan diri mereka dimana mereka berada mungkin :

  • Melalui pemakaian yang tepat…smart n stylo….
  • Melalui lirikan matanya ….
(tgk mata dia mcm mana lah hahah)
  • Melalui cara makan….
( ade pompuan rase seksi taw…)

Kesimpulan :

bahasa badan seseorang …..melambangkan sejauh makna SEKSI

Pada diri mereka….di pandangan mata org lain….

  • tapikan…seksi…bg LT …bila LELAKI berpeluh after bersukan..

woHhh sungguh CEkci….ciskek taw…..!!! wink2….

LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?

  • berkorban…duit dan masa…( before kapel ).mungkin…so far rase mcm tuh lah….lepas dah miliki….mcm byk pulak rungutan dan ungkit…(manusia berubah ).nak salah kan sape yerk..last2 CLASH….jelah….sbb tuh LT malas mahu bercinta…..nak kahwen plus nikah je…pasnih….

Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?

hermmm soklan PANAS ni….tidak sanggup bermadu….yerp

seandaianya…:

  • masih mampu memberi zuriat dan nafkah batin….Oops..! (malu nih hadehh)

kalau tak mampu seandai ada kemudaratan….mungkin setuju untuk dimadukan….

Tapi alasan kena kukuhlah…..:P sape sanggup berkongsi benda yang sama hahahha

Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain ,

apakah yang akan anda lakukan ?

  • Selidik dulu kebenaran nya …bahaya nih baik tahu sebelum kahwen…

· Kalau dah berkahwen kena Tanya dua belah pihak ..

(takde angin pokok tak akan bergoyang…kan???)

tapi kalau terjadi ...LT mungkin akan let go kebahgiaan org yg kita sayang lebih penting.....

itulah cinta sejati...

  • don’t jump into conclusion.

LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?

  • Bagi LT Curang tidak mengenal JANTINA….tapi org kata perempuan…tapi tak pastilah

Zaman sekarang semua ade kemungkinan….

remember :

''what goes around always comes around "

'' Treat people the way U want to be treated "


SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??

  • Pada pandangan LT , Lelaki kot…sebab mereka selalunya akan ingat cinta pertama

Manakala perempuan lebih kepada cinta terakhir iaitu siapa yang menjadi suaminya….

walaupun ramai jadi bf dia.....

Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?

  • Ya mudah….lah jugak LT mengaku nih…..
( perempuan penuh dengan EMOSI sifatnya )
.hahha tapi bila fikir balik selagi belum terlafaz akad nikah….dia bukan milik LT dan LT bukan milik dia….kalau cemburu istighfar jelah jauhi dari api cembulu hahaha




notakakikudibibirmu

mencari cinta demiNYA
segala indah jika keranaNYA
btw i'm still SINGLE and available..
masih ade urusan perlu di utamakan...
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM