My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Friday, May 27, 2011

Diari si Andalusia







andalusia..???anak dara lanjut usia....


andalusia itu aku...
jangan pernah dirimu mencerca..
aku diriku...dan hidupku...
kerana...
dirimu bukan aku..
aku insan pernah terluka..

pernah merasa bahgia nya cinta...
namun cinta yang kudamba..

hanya mainan dunia...
ku tinggalkan demi sebuah kehormatan..
ku pergi mencari kedamaian dalam rintihan...
kiniku sendiri menyusuri sebuah perjalanan...

mencari kekuatan dalam kelemahan...



Isu : Kenapa tak kahwen lagi...?
huhu agak taboo ~...
tapi...umur sudah meningkat yg seswai utk kahwen sudah
melepasi...tapi spt LT kata LT masih membina kehidupan..
rase lagi 2-3 thn lagi...tapi kalau tahun depan LT no komen lah
heheh...calon pun xnampak batang hidung lagi...puas LT
dop tgk dalan pnggan pak belalang hehhe.....
alahai omak kahwin kan aku...hahah
byk benda mahu PK....kalau hati aku suka..
makayah LT tk suka pun tak ley gak....
kerja : nampaknya eic aku tuh takde lah...
segarang pun seperti dicanang..tapi aku lega
aku dah bagitau kelemahan aku...
cinta : ntah no komen..
awk rindu saya tak..???..^^ does anyone really care...
lagu : hanya ingin kau tahu - republik
Mood : happy org puji senyuman manis...@tempt keje ,,,
kembang je rase hahah....walaupun rase tipuuu je tuh hahaha
to be continue ley>> heheh


sayang LT???? JOM layan....





notakakikudibibirmu

hapy bufday buat my fren Nonoi...
semoga panjang umur dan murah rezeki....
tahniah kechix..bakal menjadi seorg isteri..
sape dia..dia teman mase dip..
sgt funky...kowang google je ..

jalan cerita semua org tak sama..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM