My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, May 8, 2011

Life as Retail Management Trainee Part 2


sambungan dari...
ma life as RMT part i KLIK

Tak banyak yang LT nak bicara...
soal hati bukan hal yang utama...
apetah lagi...ape yang kita
nampak semua hanya...
sandaran..

Banyak benda belajar..
kadang2 otak nih sudah tepu...
nak kena hafal..function...
bila dapat barang dari DC ( distribution centre )
'' ntah betul ke tak...aku xsure maksud DC "

harini last promotion for 2 days offer
aku dah rembat benda yang aku beli
tisu muka clean clear...yang kaler biwu..
hehehk syiok...semalam tgk beg SEED
rase mcm nak beli...tapi
nak belikan handbag tuh emak..
sbg ganti bufday dia LT takde duit..
adik kata mak suka...
and terharu hehe..:)
urmm lega berbaloi lah
jalan kaki....g jauh2...hahaks..
fyi : aku tak mampu lagi nak miliki
kereta...bawu mula hidup...
pelan2 lah...

'' ya ALLAH tabah kan hati aku dalam
menghadapi cabaran yang mendatang .."

seronok harini kaco dak kechik
customer bawu 3 tahun petah sungguh berbicara
LT faham sikit2 bahasa cine..
dulu suke gile tgk cite cine ...
kawan dgn dak cine...
faham tapi nak balas balik
tak boleh heheh

.................

malam nih hati rase resah....


sekadar renungan....
diri sendiri...


Ya Allah Ya Tuhanku, Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.
.

Hiasilah hatiku, peribadiku dan seluruh kehidupanku dengan rasa kasih dan sayang serta mahabbah. Baikilah tutur kataku, lisanku dan gerak lidahku supaya tidak mengaibkan orang lain.

Ya Allah Ya Tuhanku, Tuhan yang Maha Lembut.

Peliharalah akhlakku dan adabku di mana sahaja supaya aku dapat memelihara diriku sebaik-baiknya. Pimpinlah aku untuk membentuk bunga-bunga akhlak yang harum tatkala orang lain memandang rendah dan membenci aku, Ya Allah.

Ya Allah,

Dalam kesunyian malam ini, aku bangun untuk bersujud dan menghadap-Mu. Aku menyerahkan seluruh jiwaku kepada-Mu. Jiwa hamba mengharap perhatian dan ehsan daripada Tuhannya. Ya Allah, hatiku amat resah, gelisah dan meronta-ronta kerana ujian kecil yang Engkau berikan ternyata umpama batu besar yang menimpa seluruh badanku. Tidak terdaya untuk aku menolak jauh-jauh batu besar itu. Ya Allah, Tuhan yang Maha Mendengar, dengarkanlah.

tabahkan hatiku...

Amin Ya Rabbal ‘Alamin



notakakikudibibirmu :

kalau tak komen...
tak semestinya tak JEJAK..
masih mencari..jejak yang
hilang...
''hoping for better me
and for better future... ''



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM