My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Monday, June 27, 2011

ada apa dengan LIKE or DISLIKE ? part 2



ada apa dengan LIKE or dislike ???
does i really care...? yes i DO...care..
sudah 4++ org like aku...
kalau masuk contest nih mesti ley menang ...
tak dapat besar kechik2 punye hadiah aku rembat haha
walau xriban org LIKE aku...tengs kerana sudi LIKE aku
yang xbape nak HEMSEM lagi KAYA nih...btw i'm gurl ..hikhiks..
takde paksaan nak LIKE aku atau idak....
kerana button LIKE....
  • orang yang aku kenal mula2 tinggalkan aku..
  • orang yang aku rasa percaya buang aku dari FB
  • ade org add aku FB...tapi aku xmencari KUALITI...dan bukan kuantiti....yang pasti kalau aku xadd bukan sbb aku xnak kawan..
mereka merasakan...aku begitu FAMOS aMOS....
tidak...kamu salah.....jawap ku mudah..aku hanya sawan di STATEBOARD...
gile ape....semua org aku mahu bagi no handphone...
aku tak suke SMS....letih...dgn kerja yang shift...
i need sum REST......btw harini nih hari kedua aku DEMAM..
aperpun aku hargai korang LIKE aku....aku tak mahu kejar...
famos amos...kerna itu juga byk gak aku kehilangan..
kenangan yang sukar di ganti...perasaan iri hati ...
dari kaum sendiri..
kita hanya manusia biasa...
aku pun tak dapat lari dari perasaan tak puas hati...
namun aku tahu apa yang aku katakan...

dalam kehidupan....seharian
aku dah lali...dengan kaum sendiri...mengumpat2...
sebab aku tahu..mereka bukan sempurna...
sbb ade gak yang KANTOI dengan aku...
tapi aku memang tak faham kenapa perlu...
kaum aku menjatuhkan kaum aku sendiri????
seyes..aku mmg xsuke org macm tu......
kita bukan MAKSUM...
kita bukan SEMPURNA...
harini kita mengata pasal hubungan CINTA org lain..
esok lusa kena kat kita..kita CLASH...putus...cerai...
so tak perlu lah agung kan kita ade..BF,tunang atau pun suami..
bila sumthing bad happen......
kajilah...ade tak korang mengata org lain...??????
do some checklist.....
bagi aku what goes around always come around..
ALLAH
bayar CASH....
kesimpulan nya bagi aku....larh tuk korang aku tak tahu..
kalau nampak sesuatu yang buruk...
doakan mereka meenjadi lebih baik dan bukan
mengeji.....jom KLIK...
mari membaca...

to be continued....
sekadar perkongsian..
yang jelik itu datang dari LT
dan yang baik itu datang dariNYA...


berbalik pada....
emosi aku semenjak dua menjak memang xSTABIL..
tapi belum tahap GILA...cuma nk hadapi
TEKANAN bukan sesuatu yg MUDAH...
datang bertimpa2....sampai aku meluahkan dalam bentuk
kata2 puisi yg mungkin korang tak dapat tangkap
ape yang berlaku...tika saat INI...


Biarla sepi itu berbicara...

tentang dahan yg kian rapuh

Sendu ku tidak berlagu...

diamnya membunuh ..

segalanya nampak samar tiada harapan..

hanya doa kutitip dipenghujung jalan..

masih bermaknakah sebuah kebahgiaan…

Andai ia brtahan semula..

bagai cahaya menyinar rasa…

hatiku gundah brtambah bahgia...

mungkinkah ia mnjadi nyata atau khayalan cuma...


by LT...


dulu ada gak aku sebut pasal apa ada dengan LIKE or dislike
dalam karya lama.....kisah lama yg tinggal kenangan....
sekadar perkongsian....KLIK sini...ada apa LIKE vs dislike part 1


notakakikudibibir


its not all about love matter ..
LT take it easy....ttg love..
byk bende mau settle...
but please...
don't JUDGE me cuz u don't EVEN know me..
.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM