My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Thursday, June 9, 2011

Aku PEDULI ape...!!!



Aku peduli ape..??
sape kata aku tak PEDULI...???
isu.. #Adi*daE***s
dengan isu..tiada dara ...under age??
wat the FISH???...
nape aku xpeduli...??
  • sebab aku takley retweet dia.....aku takde akaun TWITTER dem dem fail bab tuh...
  • tak pelik bin hairan....teknologi dah canggih lu PK lah sendiri......dunia dihujung jari..
  • faham kowang amik berat....tapi nasihat tuh biarlah matang....jgn memaki2....aku tak suke komen byk2...cukuplah kita jadikan pedoman....bahawa amat berat bila kita nak bekeluarga kelak tak pun sesiapa ada adik2...sila jaga adik2 anda...jgn sibuk ber tweet je.....luangkan masa....
  • baik aku jaga adik POMPUAN aku elok2...
  • lain kali sambung...itupun kalau aku PEDULI....hiks ~
isu video primayin ( salah betulkan ) si G**BIT....
nape aku xpeduli....????
  • tak suka bagi PUBLISITI lebih2 kat dia....tengok ramai kenal dia...sudah OOps!
  • memang tak tipu aku tgk VC yg dia kata international..level punye market,....bagi aku isu dia...bukan isu nak wat vc ghairah tapi tak ghairah....kualiti dia tak bagus..( ceh mcm aku reti je buat vc...aku mengaku aku TAK RETI....hiks..~.tapi tgk xbest...so .how come dia kata for international?? ( betulkan kalau salah )...tapi aperpun....aku suka lakonan kau.......tuh je...
  • sebagai artis dia kene tahu medium laman sosial..nih...tersebar..dan
  • kena tahu tima teguran....bawu org respek.....:)


keja : sejak kedai kena renovate penat...huhuk
love n life : single lagi hahaha...perluke,,tahu:P
listen to...: lagu dalam blog..
lagu2 mencerminkan hatiku...;)
papan kena rompak .,..
padan muke degil .....hiks ;)
sy sgt antokkkkkk nyte....







yang baik datang dariNYA
yang jelik itu datang dariku...




notakakikudibibirmu
Jangan sampai KAKI kudibibirmu...
Lu mencarut wa mau memerut....
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM