My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, August 24, 2011

fida aishah : its sad but its TRUE...


aku tak tahu pun kes KONTROVERSI...or KONSPIRASI....
disebalik nama yg cukup INDAH kira aku bloger ketinggalan..
aperpun...rujuk sini lah tgk kat entry TUBELAWAK yg bawu..
kisah mcm kisah tipah tertipu...tapi nih kire jefrey yang terNODA
keh keh keh....takpelah benda dah berlalu...

bagi aku : gambar aku kreadit pada....
nak tau bace lah about me :P kat atas tuh....
umur sudah boleh masuk club semestinya...
i'm not clubber OK...sudah ley tawen yeh !
suke suke...xyah teka lah..bawah 30 lah :))
agipun ini blog picisan jew...
dari kisah si fida nih
puas aku tanya pakcik gugil aka GOOGLE...
turn korang pulak...cari...
okeyh chow......;)

  • yang cantik atau terlalu sempurna tak semestinya ORI
  • jangan cepat tergoda....hiks...
  • lagi......????lu pikiaq sendiri...mau tido lik zzz
  • sambung nnti lah....

aperpun yang baik kita jadikan TAULADAN
yang buwok jadikan SEMPADAN..
takde kena mengena dengan sipadan

notakakikudibibirmu

ade aku kesah????
kesah lah gak...
seronok bace kisah dunia
BLOGGERS nih...
ENJOY
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM