My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, December 28, 2011

SELAMAT HARI JADI BUAT KU :KENALI AKU

dear me...
hapy bufday to you....
dear heart..
ALHAMDULILLAH ALLAH ..still
give me the air for breathing...






tahun lepas aku dapat adiah jam tangan dari my mum
tahun nih rasa takda ..sbb ekonomi keluarga
tak bape nak stabil..takpelah yg penting doa..
wish pun dah cukup...
kalau ade hadiah rezeki bagi aku....
boleh hitung pakai jari bapa hadiah aku dapat
sepanjang hidup aku yg 20-an nih..
nak beli hadiah tuk diri sendiri...
tapi tgk budget lu huhuk....
tanda hargai diri..nak tunggu org bagi...
hurmm berjanggut la...kadang2 sakit bila mengharap..
tapi kalau hanya sekeping card bufday pun dah buat aku hepy
actually...urmmm...too much too ask...
but who gonna do it for me......sob sob...sob..
Oops tergewdiks....tahun lepas...
tunggu ucapan wish dr si F...disebabkan dia pun...
dah ...( sob sob tak terdaya mau cite :P )
so skrg....tengs lah sesape yg wish....
semoga korang pun bahgia selalu....
azam tahun lepas diet tetap xjalan haahaha...
makin demoks...chubby huhu...lelaki suke yg kuwus..
kadang2 stress gak bila PK....hahah....
tapi i learn to love my self.....more...
try to be more positive...
insyaALLAH....

mood kul 2 pagi : tengs kawan FB sbb wish bufday...amin..
semoga korang pun hepy...selalu...



BICARA...MERAPU :P

kadang kala dalam hidup ini...
kalau cinta tak semestinya perlu...
MENGUCAPKAN...ia lebih pada perbuatan....
tapi ia lebih pada komitmen...
lebih pada keserasian....
komunikasi berkesan antara pasangan....
do n don't ....
tapi tak perlu hal dlm selimut
dibawa cerita dlm blog or wall yg public...
kerna kadang2 status itu bakal membunuh kita..
mcm aku..aku seorg yg puitis..
suke memberi kata2 yang mendalam maknanya....
tapi tak sehebat pendekar berkuda....
heheh....
jap jap...alu tak tahu ape aku mencarut nih..
layan jelah....
aku seorang yg simple...
suka kaji pasal perwatakan org...
tapi amat suka perhatian....
dan yes thats me....
when i'm say NO...sometimes its mean YES...
pretend n hoping someone to say everything will be OK....
but inside me dying...
dying to be happy...
.....insyaALLAH...


GOOD THING HAPPEN FOR THOSE WHO WAITS...
BUT WITH EFFORT ....OF COZ ;P


JOM KENALI AKU...


Birthday - Colour Nature

December 23rd - January 1st Red
RED
Cute and lovable type, you are picky but always in love ... and liked to be loved. Fresh and cheerful, but can be "moody" at times. Capable with people,
nice, soft, and that can love you for the way you are. Likes people that are easy to talk to, and can make you feel comfortable.

DISEMBER

Sangat setia dan pemurah.
Bersifat patriotik.
Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
Bercita-cita tinggi.
Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
Seronok bila didampingi.
Suka bercampur dengan orang.
Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
Tidak pandai berpura-pura.
Cepat marah.
Perangai yang mudah berubah-ubah.
Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
Benci pada kongkongan.
Suka berlawak.
Pandai buat lawak dan berfikiran logik


Tarikh Lahir pada 2, 11 & 30
Orangnya perasa dan mudah tersinggung. Sifatnya yang suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal di rumah. Ramai orang suka bergaul denganya kerana perwatakannya yang lembut & ramah. Dia paling benci jika cintanya ditolak atau dikhianati olih orang yang benar-benar dicintainya. Namun begitu dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu- buru dalam bertindak. Sayangnya untuk urusan masa depan dia bersikap pesimis sering mengalah sebelum mencuba.Oleh itu mesti ada yang mendorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya.

3. Tarikh Lahir pada 3, 18 & 29 (aku )
Sabar serta pandai menguasai diri adalah ciri yang khas bagi pasangan yang lahir pada tarikh ini. Tapi jangan cuba mempermain-mainkannya, dia akan mengamuk dengan hebat. Dia tergolong pasangan yang bijaksana dan bertanggungjawab. Sifat jujur & ramah adalah modal utamanya dalam bergaul. Tapi dalam soal cinta dia merupakan pasangan yang susah untuk di mengertikan.



mengenali diri sendiri...:)

pssst: gmbr atas...tuh dibuat oleh kwn maya ku..
asilah tengs syg.....:x.....semoga berbahgia selalu..
yg bawah picha pagi tadi...nmpak busuk kan
buku untuk dijual ORG nya bukan unutk diJUAL....
sekian......ahaks..
tengs...

from there with love... almost 50+ person wish for my bufday tengs ... sume semoga dipanjang umur dan murah rezeki buat kalian jugak... . amin... insyaALLAH... .ALHAMDULILLAH ... Mash diberi peluang utk brnafas... insyaALLAH .have a nice day ahead... !tq for all the wishes.. korang buat D tersenyum sorang2 tengs a lots... for make my day..

notakakikudibibirmu....
:) ALHAMDULILLAH masih diberi peluang hingga saat ini....

Tuesday, December 27, 2011

Good bye is the hardest thing to say I Love You

melepaskan kadangkala bukan kerana kita putus asa...
hanya kita melepaskan dengan rela...mungkin
ada lebih baik untuk nya..dan kebaikan bersama...





this video will make u smile





Dear anony...
i just wanna say GOOD BYE...
and it seems that ..
i've tried to cover up all my pain
all i feel is much the same
for this emptiness running through my vein
cause me to live forever in vain...
Loving you was not what I had planned before..
It's the crazy feeling that I never intend...
Falling for you was a big mistake...
But still I take the risk for nonsense sake...
The craziness inside hurts so much..
The painful truth breaks my heart.
But if there's one thing I want to do,
to give a last goodbye for you...
and ...
I want you to know, you brighten my day.
Even when you stop n LIKE n just to say hey...
Well that's all that my heart has got to say..
That you will at least be my friend..
My friend forever until the end...

insyaALLAH

notakakikudibibirmu


TIME HEALS...
TIME TELL...
PEACE ya all

Suamimu hanya kenalan silamku...






Hi semua..
semalam isnin terakhir dlm tahun 2011
before berakhir tahun nih..
LT mcm biasa akan babling....but notnow..
arini OFF yes...OFF sbb semalam kerja..
tapi arini pun kesihatan sgt tewox...selsema..
maybe sbab alergik....seafood..huhuk....
LT dah tukar background blog...agak kurang
warna warni mcm pelangi.....nampak simple jer tapi..
element warna..LT kekalkan sbb LT
suka warna warni..yg match dgn blog...
ramai tunang n kahwen d bulan 12...
yg terbaru LT usha...aka stalker...syam..
kenalan mase mule LT sekolah di sini..
tuisyen..patutlah tersebut2 nama dia...siap tanya
adik LT...rupenye minggu tuh dia berkahwin...
sedey? sikitlah...so skrg...
pian,mimi,syam,wanjalil sume dah tawen..
rase mcm teringat zaman form 3-4 dulu3..
suka tak semestinya akan bercinta kan...
semoga diaorg bahgia selalu amin...:)
yang pasti suamimu...
hanya kenalan silamku...
turn aku?? rahsia ALLAH...
hanya dia yg lebih tahu...






senyum lah selalu..walaupu
hatimu BERDUKA
kreadit : picha thn lepas XD


kadang2 dalam hidup ni...
percaya tak...arini org gelak kan kita
JATUH..esok..dia yang akan terkena..
bagi LT ...kalau nampak org jatuh bagi
semangat dan bukan merendahkan..
kita tak kan berada di tempat nya..
kita tak tahu apa yang mereka rasa...
cinta pada manusia mungkin pudar...
cinta yang hakiki hanya padaNYA...
watpe agung kan cinta yang belum tentu ke syurga..
belum tentu menyenaraikan kita sebagai
penghuni syurga...kita hanya manusia
akhir zaman yang masih mencari ksempurnaan
dalam kehidupan..mencari cinta yang diredhainya..
semoga dengan perkahwinan ia lengkap segala kelebihan dan
kekurangan yang kita sedia maklum kita bukan bersifat
maksum yang tidak bisa lari dari berbuat dosa2 kecil apetah lagi
besar tapi ALLAH s.w.t amat syg kita dia masih memberi kita
kesempatan ruang...
bersyukur sampai tika ini ..
kita masih bernyawa...
walaupun kadangkala..jiwa ,hatiini..
rapuh ...dalam menyintaiNYA....
tak salah mengingati..sesama insan...sekadar
peringatan sebagai saham di akhirat...
wallahu'alam....

notakakikudibibirmu

aku tidak SEMPURNA begitu juga
dengan KAMU...

Saturday, December 24, 2011

Quote about LIFE and LOVE

berkongsi....apa yg aku google....




  • “Insanity is doing the same thing, over and over again, but expecting different results.”
― Albert Einstein
  • To love someone is nothing. To be loved by someone is something. To love and be loved by someone is everything
  • Once you love, you cannot take it back, cannot undo it. What you felt may have changed, shifted slightly, yet still remains love
  • Anyone can catch your eye, but it takes someone special to catch your heart.
  • Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.
  • Why is it that we love the ones who ignore us and ignore the ones who love us?
  • Falling in love is easy, staying in love requires work.


plss enjoy the picha from google...















.....nice uhh




notakakikudibibirmu :

Life is filled with happiness, sadness, tears, smiles, laughter and other emotions but when life gets you down, just be strong about it and keep your head up high and have faith in all things in life. Always remember: ALLAH is at your side, always.and YES... If you love somebody then tell them how you feel dont be scared of their reaction or rejection life is too short. you should take a chance and if things dont work out as you plan dont worry cuz life moves on and true love will be waiting for you again......so WHY WAIT ???

Friday, December 23, 2011

30 Perkara Tentang Wanita



nak share ape yang LT bace....
tentang wanita .....








1.Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
2.Bila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
3.Wanita susah untuk mencari sesuatu yang dia benci tentang orang yang paling dia sayangi (karena itu banyak wanita yang patah hati bila hubungannya putus di tengah jalan).
4.Jika seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di pikirannya walaupun ketika itu dia sedang bersama dengan lelaki lain.
5.Bila lelaki yang dia cintai merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!
6.Wanita memang menyukai pujian tetapi selalu tidak tahu cara menerima pujian.
7.Jika kamu tidak suka dengan gadis yang menyukai kamu setengah mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar dengannya karena ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tidak akan tahu bila dia telah membuat keputusan, dia akan melakukan apa saja.
8.Jika seorang gadis sedang menjauhkan diri darimu setelah kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Jika kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia secara perlahan-lahan.
9.Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.
10.Jangan sesekali beritahu kepada perempuan tentang apa yang membuat mereka langsung merasa tidak berguna.
11.Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
12.Bila pertama kali lelaki yang dicintainya sedang memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telepon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebenarnya dia akan berteriak kerana gembira dan tak sampai sepuluh minit, semua kawan-kawannya akan mengetahui berita tersebut.
13.Sebuah senyuman memberi seribu arti bagi wanita. Jadi jangan senyum sembarangan kepada wanita.
14.Jika kamu menyukai seorang wanita, mulailah dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu lebih dalam.
15.Jika seorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia karena dia memang tak berminat denganmu.
16.Tetapi jika dalam waktu yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.
17.Jangan sesekali meneka apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!
18.Setelah seorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya mengapa aku tidak bertemu lelaki ini lebih awal.
19.Kalau kamu masih mencari-cari cara yang paling romantis untuk memikat hati seorang gadis, bacalah buku-buku cinta.
20.Bila setiap kali melihat foto bersama, yang pertama dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.
21.Bekas kekasihnya akan selalu ada di pikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat yang teristimewa di hatinya!!
22.Satu ucapan ‘Hai’ saja sudah cukup menceriakan harinya.
23.Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.
24.Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata untuk memikat kawan mereka yang lebih cantik.
25.Cinta berarti kesetiaan, jujur dan kebahagiaan tanpa syarat.
26.Semua wanita menginginkan seorang lelaki yang dicintainya dengan sepenuh hati.
27.Senjata wanita adalah airmata!!
28.Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya memberi surprise buatnya (hadiah, bunga atau sekadar kata-kata romantik). Mereka akan terharu dan merasakan bahwa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini dia tidak akan ragu-ragu terhadapmu.
29.Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang memberi perhatian padanya dan baik terhadapnya. So, kalau ingin memikat wanita pandai-pandailah.
30.Sebenarnya mudah mengambil hati wanita karena apa yang mereka inginkan hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.


pssst : tak semua sama ok..
ade benar ade idak...
as for me...
gurl = complicated
guys = confusing....


notakakikudibibirmu

sekadar perkongsian...
nnti update...lagi



Sunday, December 18, 2011

Rindu itu bukan milik kita

Rindu meronta minta dilepaskan...
walau sekadar hanya sandaran...
mata terpenjam lena ku berimpian...
terdengar sayup seperti kedengaran...
ada rindu datang bertandang...
ada halangan yang tak bisa ku tebang....

terasa degupan jantungmu....
memanggil namaku..
memanggil aku dalam dakapan dingin malam...
pinta semoga rindu itu kesampaian...
namun....
ada hati akan terluka...
harusku relakan ia
pergi...
membina impian ...
dalam ruangan mimpi..
.
mesra......
seketika ..
namun bermakna...
mencuri hati tanpa rela...
menerbitkan rindu tanpa dusta....
namun....
dipenghujung masa....
ku tahu...
dirimu juga tahu....
rindu itu bukan milik kita...


by LT ...

Tuesday, December 13, 2011

Not over you

Hey i'm your stalker....
and u are the heart breaker.....
and yet....
I've been sitting around and now...
we back again to December ...
Not enough laughs and too many tears.
Trying to figure out where it all went..
These wasted month that I have spent...
Now my eyes see what has never been told..
Striving to be happy and confident ....
Into this life my spirit will send me..
Cherish every moment of this up coming new year...ahead...
with a thousand smile and hope that still there for me...
waiting...

if you ask me...
how i'm doin..???
this song will represent the answer...




but still in this life..
so much we can gain..
lovelife experience is juz apart of it....
and yet we so lucky to be loved..
to be hurted so bad...yet..
there's sum1 out there....who never
have chance to be loved....or been hate at all..


and yet.....i will find sum1.....



love this lyric :
Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?


psst : i speak mangalish...hehehe..


notakakikudibibirmu...
each of us knows that sharing our pain is the only...
way we can live with the pain..

quote for share :
All people value appreciation...
But we want to be appreciated for who we are...
and not just because we look good..

Thursday, December 8, 2011

Standing STILL

As my life grows back, I shall become strong.
I shall become only dependent on one.
That one will be me...
i may be not good as YOU
but YOU will never be ME...
yes for sure...
There's nothing I can call my own..
not even the things I have achieved..
NOT YET...
But in these past few months
There's two I'll remember most
I've learned how to love
And I've learned to let go....
but deep down inside me..
i'm still waiting....
dying to hear ...
'' AKU TERIMA NIKAHNYA " word...



and....
to be held,
to be loved,
to feel warmth,
to feel his beating heart.
Wanting to be sheltered from the cold,
Wishing,
hoping,
that my desires will be filled...
insyaALLAH....
i'm gonna standing still....
nyte all..sleepy now...:) ...


have u ever ?

Have You ever loved someone
But knew they didn't care?
Have You ever felt like crying
But Knew you'd get no where?



notakakikudibibirmu :

But all I really want is for you to see,
all the good that is within me...

Wednesday, December 7, 2011

Bicara MUTIARA yang hilang ....


sekdar nak pamer ape LT bace....
malam nih byk update..
sbb lame tak update....
jgn lupa USHA ehhh...
esok keja...nak tito dah...
huhuk...



Hadis Abdullah bin Umar r.a:

Rasulullah s.a.w telah bersabda: Wahai kaum wanita! Bersedekahlah kamu
dan perbanyakkanlah istighfar iaitu memohon ampun. Kerana, aku melihat
kaum wanitalah yang lebih ramai menjadi penghuni Neraka.

Seorang wanita yang cukup pintar di antara mereka bertanya: Wahai
Rasulullah, kenapa kami kaum wanita yang lebih ramai menjadi penghuni
Neraka?

Rasulullah s.a.w bersabda: Kamu banyak mengutuk dan mengingkari suami.
Aku tidak melihat mereka yang kekurangan akal dan agama yang lebih
menguasai pemilik akal, daripada golongan kamu.

Wanita itu bertanya lagi: Wahai Rasulullah! Apakah maksud kekurangan
akal dan agama itu?

Rasulullah s.a.w bersabda: Maksud kekurangan akal ialah penyaksian dua
orang wanita sama dengan penyaksian seorang lelaki. Inilah yang
dikatakan kekurangan akal. Begitu juga wanita tidak mengerjakan
sembahyang pada malam-malam yang dilaluinya kemudian berbuka pada bulan
Ramadhan kerana haid. Maka inilah yang dikatakan kekurangan agama.

{Hadis Sahih Muslim}

Abdullah bin Al-Zubair berkata: 'Aku tidak pernah melihat seorang perempuan yang lebih pemurah daripada `Aishah dan Asma'. Mereka berlainan dalam sifat pemurah mereka: `Aishah akan mengumpulkan sesuatu kemudian membahagi-bahagikannya (kepada yang memerlukan dan yang miskin); Dan Asma' tidak akan menyimpan sesuatu yang dia ada untuk keesokan harinya (tanpa memberikannya).' [Ahkam al-Nisa', Ibnu Al-Jawzi]

Putri Rasulullah s.a.w, Siti Fatimah Al-Zahrah r.a adalah seorang yg tekun beribadat sehingga digelar "Al-Batul" iaitu yg meninggalkan sebarang ikatan kecuali pengabdian kpd Allah. Puteranya Hassan pernah berkata:
"Tiap malam Jumaat aku melihat ibuku berada dalam mihrabnya. Ia terus menerus berukuk dan bersujud sampai cahaya pagi mulai terang. Aku mendengar beliau selalu berdoa untuk seluruh kaum mukminin dan mukminat, menyebut sebahagian nama-nama mereka dan banyak berdoa untuk mereka.."


notakakikudibibirmu

sedetik langkah mengenal diri...

TRUE vs FOE : TYPE of WOMAN ????

HARD-DISK Woman:
=> She remembers everything, FOREVER.

RAM Woman:
=> She forgets about you, the moment you turn her off.

WINDOWS Woman:
=> Everyone knows that she can't do a thing right, but no one can live without her.

EXCEL Woman:
=> They say she can do a lot of things but you mostly use her for your four basic needs.

SCREENSAVER Woman:
=> She is good for nothing but at least she is fun!

INTERNET Woman:
=> Difficult to access.

SERVER Woman:
=> Always busy when you need her.

MULTIMEDIA Woman:
=> She makes horrible things look beautiful.

CD-ROM Woman:
=> She is always faster and faster.

E-MAIL Woman:
=> Every ten things she says, eight are nonsense.

VIRUS Woman:
=> Also known as "WIFE"; when you are not expecting her, she comes, installs herself and uses all your resources. If you try to
uninstall her you will lose something, if you don't try to uninstall lose everything...

Hehehe... just joking! lah :P

renungan bersama :

UKHUWAH ITU BUKAN TERLETAK PADA PERTEMUAN....
BUKAN PADA MANISNYA UCAPAN DI BIBIR...
TETAPI PADA INGATAN SESEORANG TERHADAP
SAUDARANYA DI DALAM DOANYA....
-IMAM AL GHAZALI-


tips CINTA:

cara menilai seorang laki yang baik:
Kita tengok prinsipnya,dan dia perlu b'pegang dgn prinsipnya itu ...
selagi berlandaskan syara' :-? lepas tu kehidupannya ..
berlandaskan garis panduan dalam islam.dan dia seorang yang..
berfikiran jauh apabila nak selesaikan sesuatu masalah serta ..
berpandukan Quran dan Sunnah

notakakikudibibirmu:

dunia

Dari ruang masaku menulis

pagi tadi bos mahu tengok BLOG keramat aku...
so i let her be....urmm..nothing special..
instead benda personal stuff....dan of coz...
i'm not write blog during ofis time...
cuz i don't have a leisure time...
tulis bila balik itupun jarang...dah...
juz update pasal ape yg dibaca..and anything..
byk religious thingy ....
tapi relaks way....

to my boss...
yep sorry today...
cuz tak tepati masa janji g ofiz...dia..
sorry....^^ learn my lesson for today...
dia tanya pasal pressure...
hurm for time being...
i love to speak the truth...
a lil bit....but i still can cope with it..
yep...hope so insyaALLAH...
so far tak de MC...

notakakikudibibirmu...
people learn from mistake so do i...

Tuesday, December 6, 2011

pinanglah aku dengan BISMILLAH

ALHAMDULILLAH ...
seorang kenalan yang pernah kukenali...zaman..
dolu2..sudah menamatkan zaman bujang nya...
wah diam2 ....tak dapat memenuhi undangan perkahwinan ..
atas sebab tak dapat dielakan..
phew! jawapan aku mcm PLASTIK jew...siapa dia...
dia bukan EX aku...apertah lagi spare part ....dia
adelah seorg insan yang aku hormat...

sepanjang aku kenal dia..
dia seorg yang '' BAIK " paham kan? tapi aku ingat lagi..
mase aku 20 thn ..dia ada menyuara hasrat nak ...berkeluarga..
tapi jawapan aku..aku tak bole fokus 2 benda satu masa...
teringat dia lah org petama sambut arijadi aku kat
KLCC..walaupun xbyk kenangan jejak..dia tinggalkan terpahat di ingatan
betul lah kata tuhan..kalau sudah tiada jodoh ..
jumpe semula contact semua....memang tersurat dia bukan untukku....
mesti korang nak tahu...
jawapan aku menyesal ke tak?? tak berkahwin umur 2o?
jawapan aku? tidak...aku yakin smeua ditanganNYA...
aku yakin jalan yg kupilih ade hikmah tersembunyi...
cume rezeki dia dapat temui cinta yang HALAL...
tahniah...buat isteri beliau...dia seorg yang baik..:)
semoga kalian berbahgia....

strong kan aku??? aku ley smile and say...
yes...! happy for see them...but ..
memories still there...
no matter how hard we run.....
yang pasti aku gembira org yg suka aku mase skool lu..
sudah berjaya terima org yg selayak nya..
yg lebih baik dari aku....
dan aku yakin....DIA lebih mengetahui...
apa yang lebih baik untuk aku....dan juga dia..
insan yang pernah rapat....suatu ketika dulu...
W.j....


ps: lepas sorang2 sorang...mendirikan rumah tangga...

.....menghitung hari....detik2 yg berlalu...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM