My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, December 6, 2011

pinanglah aku dengan BISMILLAH

ALHAMDULILLAH ...
seorang kenalan yang pernah kukenali...zaman..
dolu2..sudah menamatkan zaman bujang nya...
wah diam2 ....tak dapat memenuhi undangan perkahwinan ..
atas sebab tak dapat dielakan..
phew! jawapan aku mcm PLASTIK jew...siapa dia...
dia bukan EX aku...apertah lagi spare part ....dia
adelah seorg insan yang aku hormat...

sepanjang aku kenal dia..
dia seorg yang '' BAIK " paham kan? tapi aku ingat lagi..
mase aku 20 thn ..dia ada menyuara hasrat nak ...berkeluarga..
tapi jawapan aku..aku tak bole fokus 2 benda satu masa...
teringat dia lah org petama sambut arijadi aku kat
KLCC..walaupun xbyk kenangan jejak..dia tinggalkan terpahat di ingatan
betul lah kata tuhan..kalau sudah tiada jodoh ..
jumpe semula contact semua....memang tersurat dia bukan untukku....
mesti korang nak tahu...
jawapan aku menyesal ke tak?? tak berkahwin umur 2o?
jawapan aku? tidak...aku yakin smeua ditanganNYA...
aku yakin jalan yg kupilih ade hikmah tersembunyi...
cume rezeki dia dapat temui cinta yang HALAL...
tahniah...buat isteri beliau...dia seorg yang baik..:)
semoga kalian berbahgia....

strong kan aku??? aku ley smile and say...
yes...! happy for see them...but ..
memories still there...
no matter how hard we run.....
yang pasti aku gembira org yg suka aku mase skool lu..
sudah berjaya terima org yg selayak nya..
yg lebih baik dari aku....
dan aku yakin....DIA lebih mengetahui...
apa yang lebih baik untuk aku....dan juga dia..
insan yang pernah rapat....suatu ketika dulu...
W.j....


ps: lepas sorang2 sorang...mendirikan rumah tangga...

.....menghitung hari....detik2 yg berlalu...





Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM