My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, December 27, 2011

Suamimu hanya kenalan silamku...






Hi semua..
semalam isnin terakhir dlm tahun 2011
before berakhir tahun nih..
LT mcm biasa akan babling....but notnow..
arini OFF yes...OFF sbb semalam kerja..
tapi arini pun kesihatan sgt tewox...selsema..
maybe sbab alergik....seafood..huhuk....
LT dah tukar background blog...agak kurang
warna warni mcm pelangi.....nampak simple jer tapi..
element warna..LT kekalkan sbb LT
suka warna warni..yg match dgn blog...
ramai tunang n kahwen d bulan 12...
yg terbaru LT usha...aka stalker...syam..
kenalan mase mule LT sekolah di sini..
tuisyen..patutlah tersebut2 nama dia...siap tanya
adik LT...rupenye minggu tuh dia berkahwin...
sedey? sikitlah...so skrg...
pian,mimi,syam,wanjalil sume dah tawen..
rase mcm teringat zaman form 3-4 dulu3..
suka tak semestinya akan bercinta kan...
semoga diaorg bahgia selalu amin...:)
yang pasti suamimu...
hanya kenalan silamku...
turn aku?? rahsia ALLAH...
hanya dia yg lebih tahu...






senyum lah selalu..walaupu
hatimu BERDUKA
kreadit : picha thn lepas XD


kadang2 dalam hidup ni...
percaya tak...arini org gelak kan kita
JATUH..esok..dia yang akan terkena..
bagi LT ...kalau nampak org jatuh bagi
semangat dan bukan merendahkan..
kita tak kan berada di tempat nya..
kita tak tahu apa yang mereka rasa...
cinta pada manusia mungkin pudar...
cinta yang hakiki hanya padaNYA...
watpe agung kan cinta yang belum tentu ke syurga..
belum tentu menyenaraikan kita sebagai
penghuni syurga...kita hanya manusia
akhir zaman yang masih mencari ksempurnaan
dalam kehidupan..mencari cinta yang diredhainya..
semoga dengan perkahwinan ia lengkap segala kelebihan dan
kekurangan yang kita sedia maklum kita bukan bersifat
maksum yang tidak bisa lari dari berbuat dosa2 kecil apetah lagi
besar tapi ALLAH s.w.t amat syg kita dia masih memberi kita
kesempatan ruang...
bersyukur sampai tika ini ..
kita masih bernyawa...
walaupun kadangkala..jiwa ,hatiini..
rapuh ...dalam menyintaiNYA....
tak salah mengingati..sesama insan...sekadar
peringatan sebagai saham di akhirat...
wallahu'alam....

notakakikudibibirmu

aku tidak SEMPURNA begitu juga
dengan KAMU...
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM