My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, January 28, 2012

Bila Aku Jatuh Cinta part 1



nih view aku...just aku..
ok buat teman2 yang bawu jatuh cinta...
aka ....1st time...etc

kalau lelaki tu bawu kenal korang seminggu
and then ckp ...
# muka awak iras macam awek saya ....
ada dua maksud : memang dia bermaksudkan..
atau taktik nak mengorat jer...jgn terlalu overEMO okeyh...
rilek sudah..


kalau lelaki tu kata nak kahwen dgn korang ....
usia perkenalan bawu seminggu kurang dr setahun
..WHICH is sgt bawu.
#jangan panik ....or over EXCITED ....
it could be tactic...pada yang DESPERATE mungkin sanggup
beri EVERYTHING .....which is WRONG...
if betul tengok dulu....kerja diaorg..
#mampu ke nak sara korang after kahwen...
sebolehnya kahwen jangan lah sampai berhutang...
elok bersederhana...okeyh !
#nak tolak pun cara baik :) kalau korang belum bersedia...
#tengok mentaliti dia dah matang ke ? nk pikul tangungjwab...
kalau AUTA jer lebih..suka bersumpah tapi xtunai....
LT nasihatkan ckp je Hi Hi bYE BYe....NEXT

kalau lelaki tuh kuat
KUAT MAKI ?
find sum1 treat u as WOMAN...not ANIMAL..

CEMBURU ??
cemburu perlu tapi berpada2
lainlah kalau dah ada IKATAN yang SAH...
korang renung2 kan....



kalau byk sangat lelaki pilihan korang...
psst : wah lakunye korang....( jeles okeyh :P )
#tengok kedudukan anak ke berapa..
tgk personaliti kajilah by google
#anak mak ke idak....tgk penderian
#mampu ke...nk sara ..
#kedekut tak nk belanja? bukan sampai tahap materialistik lah..
ujilah nk minum ais blended bape lah sgt.....aperpun bawah 50 lah..
kalau korang dpt atas rm 50 jenis xsuka amik duit pompuan mmg terbaik lah
korang bertuah.....
#kalau dia serius dia akan bawak korang jumpa famili ....
#ujilah....apa yang berkaitan ilmu...rumah tangga or ape2...sbb nak tahu
corak pemikiran dia...all people think in diffrent way...


tuh jer wat masa ni.....

aperpun perkahwinan mencegah kemungkaran..
benda baik kan bagus dipercepatkan...
it will be one less ANAK tak sah taraf


notakakikudibibirmu

btw i'm not MARRIED....
tips harap korang ley ade CLUE pasnih...
tentang LELAKI...
bagi aku....
aku suka LELAKI yang SEKUFU
yang mampu MENDIDIK aku...menjadi insan yang
lebih BAIK dan berusaha kearah cintaNYA...
yang boleh menjadi IMAM padaku


buat perokok tegar ...
sudikah anda berhenti rokok kerana cinta ....????



LOVE ???, what does that mean? Why do we fall in love? Why do we love unconditionally? How come we love each other when it can lead to pain and sadness? The fact that love isn’t perfect is what makes it so special. We, as humans, have been given the amazing gift of cognitive thought and an unparalleled reasoning ability. Does the fact that we have these gifts and still choose to love knowing that it could lead to devastation make us stupid or ignorant? No. It’s what makes us human.......-jus for share.....

pic : google..@spirithoods
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM