My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, June 10, 2012

Gather......9June




gather with community yg aku join 
sekian lama..
.sejak 2003
1st step..OR..it would be the last....but...
tapi aku bersyukur sgt...
aku dapat pergi....
andai kata ini last day aku...
salah satu hajat aku tercapai..
aku nak lihat diaorg org yg pernah hadir dalam maya...
tapi cukup beerti bagi aku..
untuk mereka yang pernah aku melukai...hati..
aku mintak maaf...
semua salah faham antara kita..yang lalu...

...

walaupun ade yg layan dengan dingin...
aku gembira sgt gembira dpt tgk diaorg live...
aku dpt salam mitsui..,nonie, cucuk...reen.
.fara kasih liela.aina dan lain lain..
tak sempat nk berborak...:) salam pun takpe..


...

serious i want meet them....even for a second...
all this while...:)...thank ALLAH..swt..
kau kuatkan hati hamba mu...ini
untuk berhadapan dgn mereka...
dalam minda mereka gambar lama ku..terbyg..
gambar yg aku suka buat mimik muka...
2 years...dah :)..its juz a picha...
im shy person....very very...
seyes im not that PERFECT haha..
suka makan..lalalal...
diaorg g karok kat ampang..
aku dpt join..g pun dah nak malam..
aku naik bas pulak tu..:)
aperpun....rasa lega...

sepanjang aku kat sana..
byk mematangkan diri...
perjalanan harus diteruskan..
im juz lone ranger....realitinya...
sgt pemalu....:)
mungkin ada yg dpt terima..
mungkin ada yang tak dapat..
aperpun.....hasrat yg terpendam dah ditunaikan...

p/s: kesian tgk diaorg kuciwa dgn kasyah..
as for me...aku tahu lama dah..
tgk pun tahu....guy n gurl different...




notakakikudibibirmu

ku sgt gembira bila melihat org gembira..
jgn pernah permainkan hati...
walaupun LT tak  bape nak baik tapi LT
tak seburuk atau sejahat itu...
perbaiki AIB sendiri lebih baik...
dari menburuk or mengadakan cerita...
setiap org ade cerita....masing2...
kalau ingin disygi...
buang hasad dengki..
sekian..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM