My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, December 29, 2013

Kiasan Hati : Aku Masih Disini



Assalamualaikum....
Selamat hari ulangtahun kelahiran buat aku....
semoga panjang umur dan murah rezeki...
yess me lew....yang ke-20 an goin to 30...
My 1st wishes is from my BFF which is this morning on 28..
consider jerlah....next my sista...and my father...

SMS from my dad :
SELAMAT HARI JADI KE -2& , DAH TUA ANAK ABAH ?
ABAH MENTA MAAF ! KERANA TAKADA PASA...KE KEKE SORYY

PASA?? mybe hadiah....agaknya la...
aku pun balas tengs abah...
mase tu aku kat tesco....
gimik tui kan heheh...
padahal balik rumah hadap je ayah aku...
tak kisah lah....
anak pompuan sampai bila2 ...
anak ayah.....urmm...

'' Anak abah dah besar.....tengs abah...
sebab abah , along ada....didunia...along bersyukur....
along tahu , abah risau takda orang jaga along....
sejak abah disahkan sakit jantung..."

bila-bila abah sebut abah hidup nak tengok menantu...
hati along sangat hiba....(T.T)
along , cuba abah ...cuma jodoh tu lambat ...
semua diatas ketentuanNYA.....
harapan along nak abah tengok along berumah tangga....
along juga harap along dapat cube yg terbaik utk bahgia kan...
abah n mummy...selagi nafas ni belum terhenti...
walaupun semua serbe sederhana....
along akan cuba...
along tak dapat janji dpt beri abah menantu atau cucu...
along serahkan semua itu padaNYA....
along masih ingatlagi...
along suruh abah kuat masa abah sakit kat wat CCU..kat HKL...
along tahu along bagi harapan....
harapan yang abah kena kuat sbb abah lum timang cuculagi...
tapi abah.....sesungguhnya.....
along yang tak dapat terima kehilangan abah...
terasa rebah jer....
bila saat itu terjadi...
Dr .kata abah tiada harapan..
tipis...tapi semangat abah kuat...
semangat tentera abah pun kuat...
ALHAMDULILLAH abah selamat....
..


Usia hanya Angka...
Saat yang diabadikan tu lebih penting....
hayati suka,duka  kehidupan kerana ia
memberi erti hidup yang sebenar....

notakaki...
Syukur aku masih disini...

sambungan esok...





Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOGGERS CHAT ROOM